Včasih so kavni aparati prava nadloga. Ustvarijo tehnični izziv točno takrat, ko je najmanj primerno. Kakor recimo danes ob največji gneči, ko je cela Slovenija prišla na kavo in vsi so hoteli vse na enkrat. Skuhala sem točno petdeset kav in potem se je ugasnil. Včasih imam res občutek, da imajo kavni aparati svojo inteligenco, ker to ni prvi, ki jo je tako zagodel.
Takoj sem poklicala serviserja, ki pa je napovedal, da bo šele čez pol ure lahko pri nas v lokalu. Prav nisem mogla verjeti, da se je to zgodilo točno ob tisti uri, ko vedno pridejo vsi na kavo in se v povprečju v roku ure in pol skuha okoli tristo kav. Sodelavko je vsem odšla razložit, da vsaj še kakšno uro ne bomo imeli kave, ker se nam je aparat najverjetneje pokvaril. Jaz sem pa še enkrat pogledala, ali ni kakšna neumnost nastala po nesreči. Enkrat ga je sodelavka po pomoti ugasnila, ker ji je nekaj padlo ravno tja, kjer je gumb za izklop. Žal tokrat ni bila ta nesreča. Kljub temu da se vsi kavni aparati dokaj hitro segrejejo, ko jih priklopiš, pa bi vseeno trajalo kakšne pol ure, da bi lahko naprej kuhala kave. Večino strank je na žalost odšlo, ampak tukaj žal nisem imela vpliva. Vem, da bo lastnica nesrečna, ampak takšne stvari se žal zgodijo.
Serviser je na srečo prišel prej, kakor je napovedal in ker ni bila neka velika težava, je popravil napako v dobre pol ure. Rekel je tudi, da imajo kavni aparati tele dni podobne težave, ker je naš bil že četrti ta teden z isto napako. Morda je ravno zato tako hitro vse popravil, ker je že takoj vedel, kaj se je zgodilo. V vsakem primeru lahko rečem še dobro, da so kavni aparati serviserju zelo poznani, ker jih servisira v kar nekaj lokalih, kar pomeni, da so napake hitro odpravljene, da se kuhanje kav lahko nadaljuje.