Tradicija našega družinske podjetja sega že dobra tri desetletja v preteklost, ko sta se starša odločila, da začneta svojo podjetniško pot. Danes lahko potrdim, da sta izbrala pravo pot, čeprav je v začetku bila zelo trnova, ampak z voljo, vztrajnostjo in znanjem jima je uspelo. Danes pa uživata zaslužen pokoj in otroci poizkušamo to njuno pot nadaljevati.
Ker jima je bilo dovolj garanja za druge, sta pričela kar sta najbolje znala. Oče je pričel z izdelavo nagrobnih sveč in izdelavo cvetličnih aranžmajev, mama pa je znanje, ki ga je pridobila v dolgoletnem službovanju uporabila za privat računovodske storitve. V začetku je bilo potrebno veliko odrekanja, tudi otroci smo to čutili in ko smo odrasli smo pridno pomagali tako pri delu kot pri razvoju družinskega podjetja. V bistvu je bila v ta ne tako mali posel vpeta cela družina in tudi nekaj njunih najboljših prijateljev je kdaj pa kdaj priskočilo na pomoč, ko je bilo dela preveč in pa roki dobave prekratki. Kvaliteta in zanesljivost je bil moto našega družinskega podjetja, ki je iz leta v leto povečevalo svoj dobiček. Vse do prihoda moderne digitalizacije in dobe računalništva.
Takrat pa rast ni bila več tako strma, celo ustavila se je. Za starše je bila ta doba digitalizacije in računalništva kar težka, saj nista najbolj razumela pomena digitalizacije. Otroci spa mo pa smo zaradi obilice dela tudi imeli premalo časa, da bi se uspešno lahko posvetili temu problemu. Zato je bilo potrebno nekaj storiti, če smo hoteli biti v koraku z modernim časom. Po dolgem in tehtnem premisleku smo se skupaj odločili, da je marketing agencija trenutno naša edina možnost za izhod iz nastale situacije, vsaj dokler sami ne osvojimo dala, ki ga bo za nas opravila marketing agencija.
Že po nekaj mesecih je bilo vidno, da je marketing agencija svoje delo vzela resno in zavzeto. Prodaja je ponovno začela naraščati in strošek najetja marketing agencija je bil kmalu večkratno povrnjen.